Logo Gminy Gogolin

Gogolin - strona dla mieszkańca

21 czerwca 2025
23 °C
  • Projekty Unijne
  • Aplikacja mobilna
  • Akty prawa miejscowego
  • Faceebook
  • Wersja XML
  • Wersja dla słabowidzących
  • Logo BIP
  • Logo ePUAP
Wersja dla słabowidzących
    • Logo Facebook
    • Aplikacja mobilna
    • PL
    • DE
    • EN
  • Mieszkańcy
  • Turyści
  • Invest in Gogolin
  • Urząd 
    • Dane kontaktowe
    • Numery telefonów
    • Numery kont bankowych
    • Gminne Centrum Reagowania
    • Straż Miejska
    • Dokumenty strategiczne 
      • Strategia Rozwoju Gminy Gogolin
    • Cyberzagrożenia(przekierowanie)
    • Ochrona danych osobowych
  • Załatw sprawę
  • Ochrona środowiska 
    • Dotacje 
      • Dotacje gminne
      • Czyste powietrze
      • Ciepłe mieszkanie – nabór wniosków
      • Dotacje ze środków pozagminnych
    • Powietrze 
      • Edukacja
      • Stan powietrza / zalecenia
      • Czym oddychamy
    • Gospodarka odpadami 
      • Biuro Informacji i Obsługi Mieszkańca
      • Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów
      • Harmonogram wywozu
      • Opłaty
      • Gospodarka odpadami - obowiązki informacyjne
      • Segregacja odpadów
    • Odbiór i transport nieczystości ciekłych
    • Usuwanie azbestu
    • Pielęgnacja zieleni
    • Usuwanie drzew
    • Zwierzęta bezdomne
    • Paliwa i energia
    • Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
  • Rady 
    • Rada Miejska w Gogolinie 
      • Rada Miejska w Gogolinie w kadencji 2024 - 2029
      • Skład Rady Miejskiej kadencji 2018 - 2023
      • Składy osobowe stałych Komisji Rady Miejskiej w Gogolinie (2018-2023)
      • Transmisje Sesji Rady Miejskiej
      • Zawiadomienia o sesjach i komisjach
      • Protokoły z Sesji Rady Miejskiej
      • Zbiór Aktów Prawa Miejscowego
      • Uchwały Rady Miejskiej w Gogolinie 2018-2023
    • Gminna Rada Seniorów 
      • Informacje
      • Terminy dyżurów
      • Skład GRS
    • Młodzieżowa Rada Miejska w Gogolinie 
      • Ogłoszenia
      • Wybory
  • Jednostki 
    • Gminny Ośrodek Kultury
    • Gminna Biblioteka Publiczna
    • Zespół Rekreacyjno - Sportowy
    • Gminny Ośrodek Zdrowia
    • Ośrodek Pomocy Społecznej / Centrum Usług Społecznych
    • Dom Spokojnej Starości
    • Komunalne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
    • Posterunek Policji
    • Placówki oświatowe 
      • PP nr 1 w Gogolinie
      • PP nr 3 w Gogolinie
      • PSP nr 2 w Gogolinie
      • PSP nr 3 w Gogolinie
      • PSP w Kamieniu Śląskim
      • PSP w Malni
  • Sołtysi i rady sołeckie
  • Realizowane projekty 
    • Projekty unijne
    • Polski Ład
    • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
    • Rządowy Program Odbudowy Zabytków
    • Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej
    • Projekty międzynarodowe
    • Projekty krajowe
    • Współpraca
  • Kontakt

Kolejna Sesja Rady Miejskiej

Podczas XLIII Sesji Rady Miejskiej w Gogolinie, która odbyła się 10 lutego br., radni podjęli dwie uchwały. Zadecydowali m. in. o powołaniu komisji doraźnej w celu zbadania wniosku o zwolnienie radnej.  

W Sesji Rady Miejskiej uczestniczyło 14 radnych, Burmistrz Gogolina, Sekretarz Gminy, Radca Prawny, Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Gogolinie, Przewodnicząca Zarządu Dzielnicy Gogolin – Strzebniów.

sesja_10.02_net.jpeg

Interpelacje i zapytania radnych

Radny Rafał Nocoń złożył zapytanie w sprawie wielkości nakładów finansowych na rzecz podmiotów wydających Nową Trybunę Opolską, Tygodnik Krapkowicki i Nowiny Krapkowickie. Radny poprosił o pisemną informację w tej sprawie.

Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie

  • Uchwała w sprawie powołania doraźnej komisji Rady Miejskiej w Gogolinie do szczegółowego zbadania wszystkich okoliczności sprawy związanej z wnioskiem pracodawcy Komunalnego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego Gogolin Sp. z o.o. z siedzibą w Gogolinie o wyrażenie zgody na rozwiązanie stosunku pracy z radną Rady Miejskiej w Gogolinie.

W związku z wnioskiem, który wpłynął do Rady Miejskiej w dniu 24.01.2014 r., dotyczącym wyrażenia zgody na rozwiązanie stosunku pracy z p. Klaudią Matuszek zatrudnioną w KPW Gogolin Sp. z o.o. i pełniącą funkcję radnej Rady Miejskiej w Gogolinie. Zwolnienie jest planowane w związku ze zmianami restrukturyzacyjnymi w KPW. Zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym rozwiązanie stosunku pracy wymaga uprzedniej zgody rady gminy. Przewodniczący Rady Miejskiej odczytał uzasadnienie do uchwały przedstawione przez pracodawcę, a następnie powołano komisję doraźną do szczegółowego zbadania wszystkich okoliczności sprawy związanej z rozwiązaniem stosunku pracy z radną. W dwunastoosobową komisję weszli radni, przewodniczącym został radny Krzysztof Klama, zastępcą radny Adrian Mróz.  Głosowanie: 13 „za”, 1 „wstrzymujący się”. 

sesja_10.02_1_net.jpeg

  • Uchwała w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania nieodpłatnie pomocy w zakresie dożywiania dla osób objętych wieloletnim programem wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania. „Pomoc państwa w zakresie dożywiania na lata 2014 -2020 w formie pieniężnej”.

Radni zgodzili się, aby do 150% podnieść kryterium dochodowe, co pozwoli na objęcie wsparciem większej liczby osób i rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej. O pomoc w ramach programu mogą się starać osoby samotne, mające dochód niższy niż 813zł oraz rodziny, gdzie dochód nie przekracza 684 zł na osobę. Pomoc jest udzielana przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Gogolinie w formie świadczenia pieniężnego na zakup żywności lub posiłku, i jest świadczona na rzecz dzieci do czasu rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej, uczących się dzieci i młodzieży (do czasu ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej), na rzecz rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej – dotyczy to m.in. rodzin niepełnych oraz osób samotnych, niepełnosprawnych, chorych i osób w podeszłym wieku. Środki na realizację tego zadania są zabezpieczone w budżecie OPS. Głosowanie: 14 głosów „za”.

Powrót »

Dane kontaktowe i teleadresowe

Logo Gminy Gogolin

Adres:

Urząd Miejski w Gogolinie
ul. Krapkowicka 6
47-320 Gogolin

Kontakt:

tel.: +48774076800
fax.: +48774666247
email:

Godziny pracy :

poniedziałek: 7.30 - 16.30
wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 14.30
Mapa strony
Polityka prywatności
Deklaracja dostępności
Projekt i wykonanie: netkoncept.com

Strona używa plików cookies w celu poprawnego korzystania z serwisu.

Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.

Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.

Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z .

...

...

    ...