Logo Gminy Gogolin

Gogolin - strona dla mieszkańca

10 lipca 2025
17 °C
  • Projekty Unijne
  • Aplikacja mobilna
  • Akty prawa miejscowego
  • Faceebook
  • Wersja XML
  • Wersja dla słabowidzących
  • Logo BIP
  • Logo ePUAP
Wersja dla słabowidzących
    • Logo Facebook
    • Aplikacja mobilna
    • PL
    • DE
    • EN
  • Mieszkańcy
  • Turyści
  • Invest in Gogolin
  • Urząd 
    • Dane kontaktowe
    • Numery telefonów
    • Numery kont bankowych
    • Gminne Centrum Reagowania
    • Straż Miejska
    • Dokumenty strategiczne 
      • Strategia Rozwoju Gminy Gogolin
    • Cyberzagrożenia(przekierowanie)
    • Ochrona danych osobowych
  • Załatw sprawę
  • Ochrona środowiska 
    • Dotacje 
      • Dotacje gminne
      • Czyste powietrze
      • Ciepłe mieszkanie – nabór wniosków
      • Dotacje ze środków pozagminnych
    • Powietrze 
      • Edukacja
      • Stan powietrza / zalecenia
      • Czym oddychamy
    • Gospodarka odpadami 
      • Biuro Informacji i Obsługi Mieszkańca
      • Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów
      • Harmonogram wywozu
      • Opłaty
      • Gospodarka odpadami - obowiązki informacyjne
      • Segregacja odpadów
    • Odbiór i transport nieczystości ciekłych
    • Usuwanie azbestu
    • Pielęgnacja zieleni
    • Usuwanie drzew
    • Zwierzęta bezdomne
    • Paliwa i energia
    • Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
  • Rady 
    • Rada Miejska w Gogolinie 
      • Rada Miejska w Gogolinie w kadencji 2024 - 2029
      • Skład Rady Miejskiej kadencji 2018 - 2023
      • Składy osobowe stałych Komisji Rady Miejskiej w Gogolinie (2018-2023)
      • Transmisje Sesji Rady Miejskiej
      • Zawiadomienia o sesjach i komisjach
      • Protokoły z Sesji Rady Miejskiej
      • Zbiór Aktów Prawa Miejscowego
      • Uchwały Rady Miejskiej w Gogolinie 2018-2023
    • Gminna Rada Seniorów 
      • Informacje
      • Terminy dyżurów
      • Skład GRS
    • Młodzieżowa Rada Miejska w Gogolinie 
      • Ogłoszenia
      • Wybory
  • Jednostki 
    • Gminny Ośrodek Kultury
    • Gminna Biblioteka Publiczna
    • Zespół Rekreacyjno - Sportowy
    • Gminny Ośrodek Zdrowia
    • Ośrodek Pomocy Społecznej / Centrum Usług Społecznych
    • Dom Spokojnej Starości
    • Komunalne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
    • Posterunek Policji
    • Placówki oświatowe 
      • PP nr 1 w Gogolinie
      • PP nr 3 w Gogolinie
      • PSP nr 2 w Gogolinie
      • PSP nr 3 w Gogolinie
      • PSP w Kamieniu Śląskim
      • PSP w Malni
  • Sołtysi i rady sołeckie
  • Realizowane projekty 
    • Projekty unijne
    • Polski Ład
    • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
    • Rządowy Program Odbudowy Zabytków
    • Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej
    • Projekty międzynarodowe
    • Projekty krajowe
    • Współpraca
  • Kontakt

Rekrutacja uzupełniająca do przedszkoli w gminie Gogolin na rok szkolny 2025/2026

Rekrutacja uzupełniająca do przedszkoli w gminie Gogolin na rok szkolny 2025/2026 - poradnik dla rodziców

Krok 1 – Wybór przedszkola

Dokonując wyboru przedszkola warto zapoznać się z ofertą placówek, która jest dostępna na stronie internetowej naboru https://nabor.pcss.pl/gogolin/przedszkole oraz na stronach internetowych przedszkoli i szkół podstawowych. W rekrutacji uzupełniającej uczestniczą te placówki, w których pozostały wolne miejsca.

Krok 2 - Zapisanie dziecka do przedszkola i złożenie wniosku w przedszkolu pierwszego wyboru

Jeśli chcą Państwo zapisać dziecko do przedszkola, należy wziąć udział w rekrutacji. Wniosek o przyjęcie dziecka należy wypełnić elektronicznie logując się na stronie internetowej https://nabor.pcss.pl/gogolin/przedszkole.

Aby prawidłowo wypełnić wniosek należy:

  • wpisać dane osobowe dziecka i rodziców/prawnych opiekunów,
  • wybrać z listy maksymalnie 3 placówki,
  • utworzyć listę preferencji – ustalić kolejność przedszkoli, zaczynając od tego, którego wybór jest najbardziej preferowany, placówka ta będzie nazywana placówką pierwszego wyboru,
  • zaznaczyć kryteria, które dziecko spełnia,
  • wydrukować wniosek, dołączyć wymagane dokumenty i oświadczenia, podpisać i złożyć w przedszkolu pierwszego wyboru.
  • Termin złożenia wniosku w rekrutacji uzupełniającej trwa od 23 do 27 czerwca 2025 r. w godzinach pracy placówki oświatowej (system Nabór będzie aktywny od 23 czerwca od godziny 8:00)

Uwaga: Wypełnienie wniosku na stronie internetowej bez jego wydrukowania, podpisania i dostarczenia do przedszkola spowoduje, że dziecko nie będzie brało udziału w procesie rekrutacji i straci możliwość przyjęcia do przedszkola.

Druki oświadczeń są dostępne na stronie internetowej naboru.

Krok 3 - Postępowanie rekrutacyjne 

Postępowanie rekrutacyjne prowadzi komisja rekrutacyjna powołana przez dyrektora przedszkola. O przyjęciu decydują kryteria pierwszego i drugiego etapu postępowania rekrutacyjnego opisane w Zasadach rekrutacji do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Gogolin na rok szkolny 2025/2026. Kolejność zgłoszeń nie ma wpływu na przyjęcie.

Komisja rekrutacyjna podaje do publicznej widomości listę kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych:

  • w rekrutacji uzupełniającej 4 lipca 2025 r.

Wyniki rekrutacji będą dostępne po zalogowaniu do systemu elektronicznego oraz w przedszkolu na wywieszonej liście.

Krok 4 - Potwierdzenie woli przyjęcia do przedszkola

Aby dziecko zakwalifikowane w procesie rekrutacyjnym zostało przyjęte do danego przedszkola rodzice/opiekunowie prawni muszą potwierdzić wolę przyjęcia dziecka w terminie:

  • w rekrutacji uzupełniającej od 7 do 9 lipca 2025 r.

Potwierdzenia woli można dokonać na dwa sposoby:

  • elektronicznie z poziomu swojego konta w systemie elektronicznym – klikając na pole wyboru przy przedszkolu, do którego dziecko jest zakwalifikowane,
  • w formie papierowej – składając oświadczenie w przedszkolu.

Dopiero po potwierdzeniu woli dziecko uzyska status przyjętego do przedszkola.

Krok 5 – Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych do przedszkola

Po potwierdzeniu woli przyjęcia Komisja rekrutacyjna podaje do publicznej widomości listę kandydatów przyjętych i nieprzyjętych:

  • w rekrutacji uzupełniającej 10 lipca 2025 r.

Informacje dodatkowe:

Szczegółowe informacje o zasadach rekrutacji są dostępne na stronie urzędu, link do strony:

https://bip.gogolin.pl/19873/12824/rekrutacja-do-szkol-i-przedszkoli-na-rok-szkolny-20252026.html

Na ewentualne pytania odpowiedzą Państwu pracownicy przedszkoli oraz pracownicy Wydziału Oświaty, Zdrowia i Polityki Społecznej Urzędu Miejskiego w Gogolinie. Pozostajemy do Państwa  dyspozycji w godzinach pracy urzędu pod numerami telefonów: 77 40 76 815, 77 40 76 803.

 

Powrót »

Dane kontaktowe i teleadresowe

Logo Gminy Gogolin

Adres:

Urząd Miejski w Gogolinie
ul. Krapkowicka 6
47-320 Gogolin

Kontakt:

tel.: +48774076800
fax.: +48774666247
email:

Godziny pracy :

poniedziałek: 7.30 - 16.30
wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 14.30
Mapa strony
Polityka prywatności
Deklaracja dostępności
Projekt i wykonanie: netkoncept.com

Strona używa plików cookies w celu poprawnego korzystania z serwisu.

Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.

Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.

Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z .

...

...

    ...