Logo Gminy Gogolin

Gogolin - strona dla mieszkańca

20 lipca 2025
22 °C
  • Projekty Unijne
  • Aplikacja mobilna
  • Akty prawa miejscowego
  • Faceebook
  • Wersja XML
  • Wersja dla słabowidzących
  • Logo BIP
  • Logo ePUAP
Wersja dla słabowidzących
    • Logo Facebook
    • Aplikacja mobilna
    • PL
    • DE
    • EN
  • Mieszkańcy
  • Turyści
  • Invest in Gogolin
  • Urząd 
    • Dane kontaktowe
    • Numery telefonów
    • Numery kont bankowych
    • Gminne Centrum Reagowania
    • Straż Miejska
    • Dokumenty strategiczne 
      • Strategia Rozwoju Gminy Gogolin
    • Cyberzagrożenia(przekierowanie)
    • Ochrona danych osobowych
  • Załatw sprawę
  • Ochrona środowiska 
    • Dotacje 
      • Dotacje gminne
      • Czyste powietrze
      • Ciepłe mieszkanie – nabór wniosków
      • Dotacje ze środków pozagminnych
    • Powietrze 
      • Edukacja
      • Stan powietrza / zalecenia
      • Czym oddychamy
    • Gospodarka odpadami 
      • Biuro Informacji i Obsługi Mieszkańca
      • Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów
      • Harmonogram wywozu
      • Opłaty
      • Gospodarka odpadami - obowiązki informacyjne
      • Segregacja odpadów
    • Odbiór i transport nieczystości ciekłych
    • Usuwanie azbestu
    • Pielęgnacja zieleni
    • Usuwanie drzew
    • Zwierzęta bezdomne
    • Paliwa i energia
    • Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
  • Rady 
    • Rada Miejska w Gogolinie 
      • Rada Miejska w Gogolinie w kadencji 2024 - 2029
      • Skład Rady Miejskiej kadencji 2018 - 2023
      • Składy osobowe stałych Komisji Rady Miejskiej w Gogolinie (2018-2023)
      • Transmisje Sesji Rady Miejskiej
      • Zawiadomienia o sesjach i komisjach
      • Protokoły z Sesji Rady Miejskiej
      • Zbiór Aktów Prawa Miejscowego
      • Uchwały Rady Miejskiej w Gogolinie 2018-2023
    • Gminna Rada Seniorów 
      • Informacje
      • Terminy dyżurów
      • Skład GRS
    • Młodzieżowa Rada Miejska w Gogolinie 
      • Ogłoszenia
      • Wybory
  • Jednostki 
    • Gminny Ośrodek Kultury
    • Gminna Biblioteka Publiczna
    • Zespół Rekreacyjno - Sportowy
    • Gminny Ośrodek Zdrowia
    • Ośrodek Pomocy Społecznej / Centrum Usług Społecznych
    • Dom Spokojnej Starości
    • Komunalne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
    • Posterunek Policji
    • Placówki oświatowe 
      • PP nr 1 w Gogolinie
      • PP nr 3 w Gogolinie
      • PSP nr 2 w Gogolinie
      • PSP nr 3 w Gogolinie
      • PSP w Kamieniu Śląskim
      • PSP w Malni
  • Sołtysi i rady sołeckie
  • Realizowane projekty 
    • Projekty unijne
    • Polski Ład
    • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
    • Rządowy Program Odbudowy Zabytków
    • Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej
    • Projekty międzynarodowe
    • Projekty krajowe
    • Współpraca
  • Kontakt

WS.III.6220.7.2024.WL

WS.III.6220.7.2024.WL                                                                                                                                        Gogolin, dnia 24 kwietnia 2025r.

ZAWIADOMIENIE

Burmistrz Gogolina, działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 z późn. zm.), zawiadamia, że:

  1. w dniu 17.06.2024 r. na wniosek Spółki Geotrans Eco Hub Sp. z o.o., ul. Zwycięska 20A lok. 303, 53-033 Wrocław, wszczęte zostało postępowanie w sprawie, wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowa obiektów instalacji wytwarzania energii odnawialnej oraz  bionawozów”, na działkach nr: 88/8,  88/7, 88/4 obręb Kamień Śląski, w ramach przedsięwzięcia zostanie wykonana biogazownia oraz kompostownia
  2. planowane przedsięwzięcie zalicza się do przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko;
  3. dla przedmiotowego przedsięwzięcia sporządzono raport o oddziaływaniu na środowisko, który wpłynął wraz z wnioskiem o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach a następnie został uzupełniony przy pismach z 12.07.2024 r., 25.09.2024r., 05.11.2024r., 09.12.2024r., 15.01.2025r., 07.02.2025r., 18.02.2025r., 11.03.2025r.,  11.042025r.;
  4. organem administracji właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w przedmiotowej sprawie jest Burmistrz Gogolina, zaś organami biorącym udział w ocenie oddziaływania na środowisko, właściwymi do wydania uzgodnienia są Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Opolu, Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach, a do wydania opinii są Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Krapkowicach, Marszałek Województwa Opolskiego;
  5. przystąpił do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko dla przedsięwzięcia pn. „Budowa obiektów instalacji wytwarzania energii odnawialnej oraz  bionawozów;
  6. w dniu 6 czerwca 2025r. o godzinie 16.00 w budynku OSP w Kamieniu Śląskim przy  Placu Myśliwca 6  odbędzie się  otwarta rozprawa administracyjna dla społeczeństwa,

Jednocześnie, zapewniając udział społeczeństwa w podejmowaniu decyzji, zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z wnioskiem, raportem ooś i jego uzupełnieniami a także opiniami i postanowieniami uzgadniającymi wydanymi przez organy biorące udział w postępowaniu które są wyłożone do wglądu w Urzędzie Miejskim w Gogolinie  ul. ul. Krapkowicka 6, 47-320 Gogolin, Wydział Środowiska, pokój nr 33., w poniedziałek w godzinach od 7.30 do 16.30, od wtorku do czwartku w godzinach od 7.30 do 15.30 oraz w piątek od 7.30 do 14.30.

Zawiadamiam, że uwagi i wnioski można wnieść w terminie 30 dni, od dnia ukazania się niniejszego zawiadomienia: na piśmie (w Urzędzie Miejskim w Gogolinie lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Gogolinie, ul. Krapkowicka 6, 47-320 Gogolin), w postaci elektronicznej na adres do doręczeń elektronicznych lub mailem na adres: lub ustnie do protokołu.

Złożone uwagi i wnioski, zgłoszone w terminie 30 dni, od dnia ukazania się niniejszego zawiadomienia, zostaną rozpatrzone przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Opolu przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

Zawiadomienie wywiesza się na okres 30 dni

Data publikacji: 24-04-2025 14:07
Powrót »

Dane kontaktowe i teleadresowe

Logo Gminy Gogolin

Adres:

Urząd Miejski w Gogolinie
ul. Krapkowicka 6
47-320 Gogolin

Kontakt:

tel.: +48774076800
fax.: +48774666247
email:

Godziny pracy :

poniedziałek: 7.30 - 16.30
wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 14.30
Mapa strony
Polityka prywatności
Deklaracja dostępności
Projekt i wykonanie: netkoncept.com

Strona używa plików cookies w celu poprawnego korzystania z serwisu.

Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.

Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.

Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z .

...

...

    ...