Logo Gminy Gogolin

Gogolin - strona dla mieszkańca

14 lipca 2025
19 °C
  • Projekty Unijne
  • Aplikacja mobilna
  • Akty prawa miejscowego
  • Faceebook
  • Wersja XML
  • Wersja dla słabowidzących
  • Logo BIP
  • Logo ePUAP
Wersja dla słabowidzących
    • Logo Facebook
    • Aplikacja mobilna
    • PL
    • DE
    • EN
  • Mieszkańcy
  • Turyści
  • Invest in Gogolin
  • Urząd 
    • Dane kontaktowe
    • Numery telefonów
    • Numery kont bankowych
    • Gminne Centrum Reagowania
    • Straż Miejska
    • Dokumenty strategiczne 
      • Strategia Rozwoju Gminy Gogolin
    • Cyberzagrożenia(przekierowanie)
    • Ochrona danych osobowych
  • Załatw sprawę
  • Ochrona środowiska 
    • Dotacje 
      • Dotacje gminne
      • Czyste powietrze
      • Ciepłe mieszkanie – nabór wniosków
      • Dotacje ze środków pozagminnych
    • Powietrze 
      • Edukacja
      • Stan powietrza / zalecenia
      • Czym oddychamy
    • Gospodarka odpadami 
      • Biuro Informacji i Obsługi Mieszkańca
      • Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów
      • Harmonogram wywozu
      • Opłaty
      • Gospodarka odpadami - obowiązki informacyjne
      • Segregacja odpadów
    • Odbiór i transport nieczystości ciekłych
    • Usuwanie azbestu
    • Pielęgnacja zieleni
    • Usuwanie drzew
    • Zwierzęta bezdomne
    • Paliwa i energia
    • Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
  • Rady 
    • Rada Miejska w Gogolinie 
      • Rada Miejska w Gogolinie w kadencji 2024 - 2029
      • Skład Rady Miejskiej kadencji 2018 - 2023
      • Składy osobowe stałych Komisji Rady Miejskiej w Gogolinie (2018-2023)
      • Transmisje Sesji Rady Miejskiej
      • Zawiadomienia o sesjach i komisjach
      • Protokoły z Sesji Rady Miejskiej
      • Zbiór Aktów Prawa Miejscowego
      • Uchwały Rady Miejskiej w Gogolinie 2018-2023
    • Gminna Rada Seniorów 
      • Informacje
      • Terminy dyżurów
      • Skład GRS
    • Młodzieżowa Rada Miejska w Gogolinie 
      • Ogłoszenia
      • Wybory
  • Jednostki 
    • Gminny Ośrodek Kultury
    • Gminna Biblioteka Publiczna
    • Zespół Rekreacyjno - Sportowy
    • Gminny Ośrodek Zdrowia
    • Ośrodek Pomocy Społecznej / Centrum Usług Społecznych
    • Dom Spokojnej Starości
    • Komunalne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
    • Posterunek Policji
    • Placówki oświatowe 
      • PP nr 1 w Gogolinie
      • PP nr 3 w Gogolinie
      • PSP nr 2 w Gogolinie
      • PSP nr 3 w Gogolinie
      • PSP w Kamieniu Śląskim
      • PSP w Malni
  • Sołtysi i rady sołeckie
  • Realizowane projekty 
    • Projekty unijne
    • Polski Ład
    • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
    • Rządowy Program Odbudowy Zabytków
    • Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej
    • Projekty międzynarodowe
    • Projekty krajowe
    • Współpraca
  • Kontakt

WS.IV.6220.10.2024.WL

WS.IV.6220.10.2024.WL                                                                                                                           Gogolin, dnia 10 października  2024 r.

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania

Burmistrz Gogolina na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U z 2024 r. poz. 572) zwanej dalej ustawą Kpa, w związku z art. 71 ust. 1, ust. 2 pkt 2  oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r.  o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) zwanej dalej ustawą ooś, w związku z art. 49 Kpa

zawiadamia Strony postępowania

  1. o wszczęciu na wniosek Gminy Gogolin działającej przez pełnomocnika, postępowania w przedmiocie wydania decyzji o środowiskowych dla przedsięwzięcia pn."Utworzenie strefy aktywności gospodarczej w Gminie Gogolin", planowanego do realizacji na działkach:
  • 280, 195, 255/1, 246/2, 136/1, 245, 136/6, 254, 227/5, 255/2, 226/8, 136/14, 136/2, 226/6, 227/3, 158/3, 154/3, 246/1, 136/3, 136/5, 158/4,  136/15 obręb Górażdże,
  • 108, 74, 263, 69, 105/1, 82/1, 613, 82/2, 190, 212, 256/3, 206/41, 210, 93/2, 581, 77, 206/2, 70/2, 98/1, 294/13, 295/5, 107/1, 63/8, 294/15, 109/2, 96/1, 295/13, 214/1, 284, 567/1, 294/30, 78/3, 296, 285/16, 63/2, 88, 104/1, 71/2, 71/1, 72, 218/3, 81, 109/1, 93/1, 76, 261/4, 89, 262/8, 575, 282, 75, 100/1, 247, 286, 264, 83, 123, 578/2, 287/10, 565, 216, 244, 211/1, 262/5, 80, 79, 243, 283, 213/3, 99, 217, 275, 906/10, 213/5, 103/1, 905, 257/3, 102/1, 236, 574, 279, 580, 92/1, 206/4, 246/1, 215, 206/9, 235, 297, 269/2, 260, 91/1, 265, 70/1, 281, 280, 84, 578/1, 577, 230/3, 241/3, 270, 904/4, 258/1, 78/1, 211/2, 576, 278, 276, 579, 232, 294/72, 949, 568, 921, 234, 950 obręb Goglin1
  • 2057/1, 2049/6, 2052/2, 2068, 2001/1, 2066, 1998/1, 2049/5, 2002/1, 2136/1, 2064, 2005, 2009/1, 2135, 1998/2, 2002/2, 2053, 2163, 2059, 2055, 2004, 2003, 2058, 1999, 2069, 2067, 2065, 2049/4, 2056, 2054, 2070, 2037 obręb Dąbrówka
  • 537/2, 251/1, 252/2, 251/2, 252/1 obręb Kamionek
  1. wystąpieniu w pismach nr WS.IV.6220.10.2024.WL z 10.10.2024 r. do:  Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Opolu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krapkowicach oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Opolu Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, o opinię co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i ewentualnego zakresu raportu
    o oddziaływaniu na środowisko dla ww. przedsięwzięcia.

Z dokumentacją sprawy, w tym z Kartą informacyjną przedsięwzięcia można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Gogolinie, ul. Krapkowicka 6, 47-320 Gogolin, Wydział Środowiska, pokój nr 33. Strony mogą składać uwagi i wnioski w formie pisemnej i ustnie do protokołu w Urzędzie Miejskim w Gogolinie, ul. Krapkowicka 6, 47-320 Gogolin, Wydział Środowiska, pokój nr 33, lub w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: 

Zawiadomienie wywiesza się na 14 dni

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

 

 

 

 

 

niniejsze zawiadomienie umieszczono:

  • na tablicy informacyjnej: Urzędu Miejskiego w Gogolinie,
  • na stronie internetowej BIP: Urzędu Miejskiego w Gogolinie - http://bip.gogolin.pl,
  • na tablicy informacyjnej umieszczonej w miejscowości: Górażdże (obręb Górażdże), Gogolin (obręb Gogolin1), Dąbrówka (obręb Dąbrówka), Kamionek (obręb Kamionek)

(dane o wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zamieszczono w publicznie dostępnym wykazie zawierającym informacje o środowisku i jego ochronie - http://www.ekoportal.gov.pl).

 

  • 04.04
    2012

    Postępowania w sprawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Data publikacji: 10-10-2024 15:08
Powrót »

Dane kontaktowe i teleadresowe

Logo Gminy Gogolin

Adres:

Urząd Miejski w Gogolinie
ul. Krapkowicka 6
47-320 Gogolin

Kontakt:

tel.: +48774076800
fax.: +48774666247
email:

Godziny pracy :

poniedziałek: 7.30 - 16.30
wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 14.30
Mapa strony
Polityka prywatności
Deklaracja dostępności
Projekt i wykonanie: netkoncept.com

Strona używa plików cookies w celu poprawnego korzystania z serwisu.

Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.

Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.

Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z .

...

...

    ...