Pokój nr 17
Urzędu Miejskiego w Gogolinie
STANOWISKO PRACY: Sekretarz Gminy
Imię i Nazwisko: Katarzyna Szewczyk
Telefon: 77 40 76 811
Zakres działania:
Sekretarz odpowiada za sprawne funkcjonowanie urzędu, koordynowanie pracy poszczególnych wydziałów i jednostek organizacyjnych, w szczególności do zadań Sekretarza należy:
- realizowanie polityki zarządzania zasobami ludzkimi w urzędzie;
- koordynacja procesu naboru kadr oraz podnoszenia kwalifikacji przez pracowników;
- nadzór nad przestrzeganiem regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania oraz innych dokumentów ustalających tok pracy w urzędzie;
- podejmowanie decyzji w sprawach osobowych pracowników urzędu
z wyjątkiem zatrudniania i zwalniania pracowników, ustalania wynagrodzenia zasadniczego; - organizowanie i planowanie pracy urzędu, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę interesantów, sprawny obieg dokumentów oraz załatwianie skarg, petycji i wniosków;
- inicjowanie usprawnień, wdrażanie nowoczesnych metod organizacji i narzędzi pracy;
- nadzór nad systemem udostępniania informacji publicznej w urzędzie;
- koordynowanie procesu legislacyjnego w urzędzie, nadzór nad prawidłowością legislacyjną aktów stanowionych przez radę i burmistrza;
- nadzór nad poprawnością projektów aktów przygotowywanych przez pracowników;
- Organizowanie i nadzorowanie wyborów oraz referendów na terenie gminy.
- prowadzenie innych spraw powierzonych przez burmistrza w granicach określonych imiennymi pełnomocnictwami i upoważnieniami.
Dni i godziny obsługi interesantów:
Poniedziałek: od 7:30 do 16:30
Wtorek – czwartek : od 7:30 do 15:30
Piątek: od 7:30 do 14:30