Pokój nr 3
Wydział Spraw Obywatelskich i USC
Urzędu Miejskiego w Gogolinie
STANOWISKA PRACY:
Naczelnik Wydziału
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
Urszula Piosek
tel. 77 40 76 804
- sporządzanie aktów stanu cywilnego,
- wydawanie odpisów z aktów stanu cywilnego,
- prowadzenie rejestracji i dokumentacji urodzeń, małżeństw, zgonów
- migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych,
- wydawanie decyzji, zezwoleń i zaświadczeń przewidzianych w prawie o aktach stanu cywilnego oraz kodeksie rodzinnym i opiekuńczym,
- przyjmowanie oświadczeń:
- o wstąpieniu w związek małżeński,
- uznaniu dziecka,
- wyborze nazwiska,
- nadaniu dziecku nazwiska, zmianie imion dziecku,
- powrocie do nazwiska,
- wydawanie decyzji w sprawie zmiany imion i nazwisk,
- sporządzanie wniosków o nadanie medali za długoletnie pożycie małżeńskie.
Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy
- dowód osobisty bądź paszport ( do wglądu)
- w przypadku transkrypcji zagranicznych aktów stanu cywilnego – oryginał aktu urodzenia, małżeństwa bądź zgonu oraz urzędowe tłumaczenie na język polski,
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej,
- dokument potwiedzający interes prawny w przypadku osoby nieuprawnionej do pobrania dokumentów z akt stanu cywilnego.
Z-ca Kierownika USC
Imię i Nazwisko/tel
Bożena Kokoszka
tel. 77 40 76 826
Zakres działania – zadania
- wydawanie i unieważnianie dowodów osobistych w Rejestrze Dowodów Osobistych,
- prowadzenie archiwum wydanych dowodów osobistych,
- udostępnianie danych zgromadzonych w Rejestrze Dowodów Osobistych,
- wydawanie zaświadczeń z kopert osobowo-dowodowych
Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy
- dowód osobisty
- zdjęcie
Starszy Inspektor
Agata Tworkowska
tel. 77 40 76 828
Zakres działania - zadania
- prowadzenie spraw meldunkowych obywateli polskich i cudzoziemców,
- prowadzenie rejestru mieszkańców,
- nadawanie numerów PESEL,
- wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie zameldowania, wymeldowania oraz ustalania charakteru pobytu,
- udostępnianie danych osobowych z rejestru PESEL oraz rejestru mieszkańców,
- prowadzenie rejestru wyborców
Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy
- Dowód osobisty
- Akt własności/ wyciąg z księgi wieczystej
Dni i godziny obsługi interesantów
- poniedziałek: 7:30 – 16:30
- wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30
- piątek: 7:30 – 14:30