Ważny komunikat odnośnie funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Gogolinie
Aktualizacja 30.08.2023:
Systemy oraz telefony Urzędu Stanu Cywilnego już działają.
**
Niestety, po ostatniej burzy, jaka przeszła nad naszym regionem, w Urzędzie Miejskim w Gogolinie nie działa system rejestrów państwowych, tj. Urząd Stanu Cywilnego, meldunki i dowody osobiste. Firma zewnętrzna pracuje nad usunięciem usterki. O postępach będziemy informować na bieżąco. W razie pytań, można kontaktować się telefonicznie z pracownikami Wydziału Spraw Obywatelskich 77 40 76 828 (aktualnie nieaktywne są numery 77 40 76 804 i 77 40 76 826).
Ponadto wciąż mogą występować problemy z połączeniami telefonicznymi do niektórych pracowników Urzędu Miejskiego w Gogolinie. W takim przypadku można kontaktować się elektronicznie: urzad@gogolin.pl lub telefonicznie: 77 40 76 800 (centrala) lub 77 40 76 812 (Biuro Podawcze).
Ze względu na awarię, tymczasowo prosimy również o niekierowanie poczty elektronicznej na adres: sekretariat@gogolin.pl.