Zmiana obsługi klienta w Urzędzie Miejskim w Gogolinie
W związku z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r., od 25 stycznia do 28 lutego br. Urząd Miejski w Gogolinie zmieni tryb pracy.
Mając na celu zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańców, załatwianie spraw osobiście będzie możliwe (tak jak do tej pory) po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym. Wszystkich Klientów urzędu prosimy o ograniczenie wizyt do sytuacji wyjątkowych i niecierpiących zwłoki! Po ustaleniu w trakcie rozmowy telefonicznej/mailowej, że konieczna jest osobista wizyta, należy umówić się na termin spotkania.
W celu wejścia do magistratu prosimy korzystać z domofonu umieszczonego przy szklanych drzwiach wewnątrz budynku. Kasa na parterze budynku pozostaje czynna w niezmienionych godzinach. Wszelkie opłaty należy w miarę możliwości uiszczać w pierwszej kolejności za pomocą bankowości internetowej. Klienci będą zapraszani do budynku magistratu pojedynczo, aby zminimalizować ryzyko rozprzestrzeniania się Covid – 19.
Przypominamy też, że wiele spraw w urzędzie możliwe jest do załatwienia zdalnie, bez konieczności osobistej wizyty! Zachęcamy do kontaktu drogą mailową: urzad@gogolin.pl, korzystania z platformy ePUAP oraz z profilu zaufanego! Pisemne wnioski można natomiast składać do skrzynki podawczej, umieszczonej z lewej strony budynku (przy wejściu na poziom -1) oraz poprzez platformę ePUAP.
Numery telefonów do pracowników Urzędu Miejskiego w Gogolinie
Wersja dostępna: Zmiana obsługi Klienta (1).pdf (114,74KB)