KPW uruchomiło elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców Gminy Gogolin, z dniem 1 października Komunalne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe w Gogolinie uruchomiło elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).
Ta nowoczesna aplikacja uprości dostęp do danych klienta i umożliwi wgląd do rozliczeń, faktur i transakcji oraz podawanie stanu wodomierzy. Nowa funkcjonalność jest szczególnie ważna w okresie pandemii, gdyż ogranicza konieczność wizyt w siedzibie Spółki.
Aby dokonać rejestracji, należy podać kilka podstawowych danych osobowych, takich jak imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer pesel (w przypadku firmy numer NIP), a także identyfikator, czyli numer klienta, który można znaleźć na umowie lub dotychczasowych fakturach.
Dla wszystkich, którzy napotkają jakiekolwiek problemy z rejestracją, albo po prostu chcą to zrobić pod okiem pracowników Spółki, od 1 października w siedzibie przy ul. Ligonia 15 uruchomiony został stacjonarny punkt pomocy (czynny od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku) oraz infolinia pod numerem tel. 533 071 463 (czynna od 7:00 do 20:00 przez cały tydzień).
Poniżej prezentujemy krótki filmik instruktażowy, który pomoże założyć konto eBOK
https://www.youtube.com/embed/QYsX8oRGAEk