Logo Gminy Gogolin

Gogolin - strona dla mieszkańca

14 lipca 2025
19 °C
  • Projekty Unijne
  • Aplikacja mobilna
  • Akty prawa miejscowego
  • Faceebook
  • Wersja XML
  • Wersja dla słabowidzących
  • Logo BIP
  • Logo ePUAP
Wersja dla słabowidzących
    • Logo Facebook
    • Aplikacja mobilna
    • PL
    • DE
    • EN
  • Mieszkańcy
  • Turyści
  • Invest in Gogolin
  • Urząd 
    • Dane kontaktowe
    • Numery telefonów
    • Numery kont bankowych
    • Gminne Centrum Reagowania
    • Straż Miejska
    • Dokumenty strategiczne 
      • Strategia Rozwoju Gminy Gogolin
    • Cyberzagrożenia(przekierowanie)
    • Ochrona danych osobowych
  • Załatw sprawę
  • Ochrona środowiska 
    • Dotacje 
      • Dotacje gminne
      • Czyste powietrze
      • Ciepłe mieszkanie – nabór wniosków
      • Dotacje ze środków pozagminnych
    • Powietrze 
      • Edukacja
      • Stan powietrza / zalecenia
      • Czym oddychamy
    • Gospodarka odpadami 
      • Biuro Informacji i Obsługi Mieszkańca
      • Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów
      • Harmonogram wywozu
      • Opłaty
      • Gospodarka odpadami - obowiązki informacyjne
      • Segregacja odpadów
    • Odbiór i transport nieczystości ciekłych
    • Usuwanie azbestu
    • Pielęgnacja zieleni
    • Usuwanie drzew
    • Zwierzęta bezdomne
    • Paliwa i energia
    • Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
  • Rady 
    • Rada Miejska w Gogolinie 
      • Rada Miejska w Gogolinie w kadencji 2024 - 2029
      • Skład Rady Miejskiej kadencji 2018 - 2023
      • Składy osobowe stałych Komisji Rady Miejskiej w Gogolinie (2018-2023)
      • Transmisje Sesji Rady Miejskiej
      • Zawiadomienia o sesjach i komisjach
      • Protokoły z Sesji Rady Miejskiej
      • Zbiór Aktów Prawa Miejscowego
      • Uchwały Rady Miejskiej w Gogolinie 2018-2023
    • Gminna Rada Seniorów 
      • Informacje
      • Terminy dyżurów
      • Skład GRS
    • Młodzieżowa Rada Miejska w Gogolinie 
      • Ogłoszenia
      • Wybory
  • Jednostki 
    • Gminny Ośrodek Kultury
    • Gminna Biblioteka Publiczna
    • Zespół Rekreacyjno - Sportowy
    • Gminny Ośrodek Zdrowia
    • Ośrodek Pomocy Społecznej / Centrum Usług Społecznych
    • Dom Spokojnej Starości
    • Komunalne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
    • Posterunek Policji
    • Placówki oświatowe 
      • PP nr 1 w Gogolinie
      • PP nr 3 w Gogolinie
      • PSP nr 2 w Gogolinie
      • PSP nr 3 w Gogolinie
      • PSP w Kamieniu Śląskim
      • PSP w Malni
  • Sołtysi i rady sołeckie
  • Realizowane projekty 
    • Projekty unijne
    • Polski Ład
    • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
    • Rządowy Program Odbudowy Zabytków
    • Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej
    • Projekty międzynarodowe
    • Projekty krajowe
    • Współpraca
  • Kontakt

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor WPK

BURMISTRZ GOGOLINA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

INSPEKTOR

w Urzędzie Miejskim w Gogolinie
w Wydziale Rozwoju i Promocji

w wymiarze pełny etat

1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Miejski w Gogolinie
ul. Krapkowicka 6, 47-320 Gogolin

2. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe,
  2. obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019, poz. 1282);
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. minimalny staż pracy 3 lata.

3. Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie związane z marketingiem;
  2. znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
  3. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
  4. znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
  5. znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
  6. obsługa komputera – umiejętność obsługi powszechnie używanych systemów operacyjnych oraz poczty elektronicznej;
  7. znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
  8. umiejętność redagowania tekstów promocyjnych i okolicznościowych;
  9. dyspozycyjność.

4. Zakres najważniejszych wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. podejmowanie wszelkich działań związanych z promocją gminy w kraju i za granicą;
  2. przygotowywanie i zlecanie edycji wydawnictw promujących gminę;
  3. przygotowywanie, zlecanie wykonania i rozliczanie dystrybucji materiałów promocyjnych;
  4. propagowanie turystyki;
  5. organizowanie seminariów, konferencji i innych imprez informacyjnych i promocyjnych umożliwiających wymianę doświadczeń oraz nawiązanie wzajemnych kontaktów przez instytucje i podmioty gospodarcze;
  6. prowadzenie spraw związanych z archiwizacją dokumentów w wydziale;
  7. prowadzenie spraw związanych z obsługą systemu CEIDG;
  8. obsługa spraw związanych z zezwoleniami na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych;
  9. przeprowadzanie procedury konkursowej na zadania z zakresu kultury fizycznej i sportu, działalności wspomagającej rozwój wspólnot i społeczności lokalnych; działalności na rzecz mniejszości narodowych i etnicznych oraz języka regionalnego; działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym oraz kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego, zgodnie z ustawą o działalności pożytku publicznego i wolontariacie;
  10. sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją zadań zleconych stowarzyszeniom i innym organizacjom społecznym w ww obszarach.

5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku;
  2. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na II piętrze w budynku posiadającym windę i sanitariaty dostosowane dla osób niepełnosprawnych;
  3. praca pod presją czasu, wymaga dużej odporności na stres i umiejętności podejmowania decyzji;
  4. praca związana jest z wyjazdami.

6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w kwietniu 2021 r. jest niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy osoby starającej się o zatrudnienie;
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie (poświadczona przez kandydata za zgodne z oryginałem);
  4. życiorys – cv z opisem pracy zawodowej;
  5. kserokopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodne z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia;
  6. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
  7. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  8. oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych;
  9. oświadczenie o znajomości przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, działalności pożytku publicznego i wolontariacie, dostępie do informacji publicznej, Kodeksu postępowania administracyjnego;
  10. oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  11. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
  12. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg poniższego wzoru:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) – zwanego dalej RODO oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U.  2019 poz. 1282).

data i podpis”;

  1. oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gogolinie wg wzoru:

„Oświadczam, że zapoznałem się / zapoznałam się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gogolinie.

data i podpis”;

  1. kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem) – w sytuacji gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);
  1. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodne z oryginałem), poświadczające znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli UE).

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją: „Nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Rozwoju i Promocji w Urzędzie Miejskim w Gogolinie” w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Gogolinie w godzinach pracy urzędu lub przesłać (decyduje data wpływu do urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Gogolinie ul. Krapkowicka 6, 47-320 Gogolin w terminie do dnia 24 maja 2021r.

Osoba wybrana przed zatrudnieniem musi przedstawić aktualne zaświadczenie o niekaralności.

Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Klauzula informacyjna

dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gogolinie

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) – zwanego dalej RODO informuję, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Gogolinie z siedzibą w Gogolinie ul. Krapkowicka 6, 47-320 Gogolin.

Celem przetwarzania danych jest wykonanie procedur naboru na stanowisko pracownika samorządowego.

Administrator powołał inspektora ochrony danych, dane kontaktowe do inspektora: Urząd Miejski w Gogolinie, ul. Krapkowicka 6, 47-320 Gogolin, e-mail: urzad@gogolin.pl

Podczas procesu rekrutacji Administrator wymaga podania danych osobowych w zakresie imię, nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, potwierdzenie posiadania obywatelstwa polskiego, potwierdzenie posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, potwierdzenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe  (art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy Dz. U. z 2018 r. poz. 917 oraz art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz.U. z 2018 r. poz. 1260). 

Pozostałe dane osobowe wykraczające poza powyższy zakres np. numer telefonu, adres e-mail lub kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. 

Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych- tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu administrator będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

W zakresie Pani/Pana danych osobowych, co do których została wyrażona zgoda na przetwarzanie, przysługują Pani/Panu prawa:
1) prawo dostępu do danych osobowych;
2) prawo sprostowania danych
3) prawo do usunięcia danych
4) prawo ograniczenia przetwarzania
5) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
6) prawo do cofnięcia zgody
7) prawo do przenoszenia danych.
 

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna, iż jego dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.

Wszelkie uwagi dotyczące przetwarzania danych osobowych prosimy o zgłaszanie na adres e-mail: urzad@gogolin.pl

Burmistrz Gogolina

Joachim Wojtala

PDFOgłoszenie o naborze - inspektor WPK (skan z odręcznym podpisem).pdf (544,25KB)

Powrót »

Dane kontaktowe i teleadresowe

Logo Gminy Gogolin

Adres:

Urząd Miejski w Gogolinie
ul. Krapkowicka 6
47-320 Gogolin

Kontakt:

tel.: +48774076800
fax.: +48774666247
email:

Godziny pracy :

poniedziałek: 7.30 - 16.30
wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 14.30
Mapa strony
Polityka prywatności
Deklaracja dostępności
Projekt i wykonanie: netkoncept.com

Strona używa plików cookies w celu poprawnego korzystania z serwisu.

Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.

Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.

Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z .

...

...

    ...