Logo Gminy Gogolin

Gogolin - strona dla mieszkańca

09 lipca 2025
15 °C
  • Projekty Unijne
  • Aplikacja mobilna
  • Akty prawa miejscowego
  • Faceebook
  • Wersja XML
  • Wersja dla słabowidzących
  • Logo BIP
  • Logo ePUAP
Wersja dla słabowidzących
    • Logo Facebook
    • Aplikacja mobilna
    • PL
    • DE
    • EN
  • Mieszkańcy
  • Turyści
  • Invest in Gogolin
  • Urząd 
    • Dane kontaktowe
    • Numery telefonów
    • Numery kont bankowych
    • Gminne Centrum Reagowania
    • Straż Miejska
    • Dokumenty strategiczne 
      • Strategia Rozwoju Gminy Gogolin
    • Cyberzagrożenia(przekierowanie)
    • Ochrona danych osobowych
  • Załatw sprawę
  • Ochrona środowiska 
    • Dotacje 
      • Dotacje gminne
      • Czyste powietrze
      • Ciepłe mieszkanie – nabór wniosków
      • Dotacje ze środków pozagminnych
    • Powietrze 
      • Edukacja
      • Stan powietrza / zalecenia
      • Czym oddychamy
    • Gospodarka odpadami 
      • Biuro Informacji i Obsługi Mieszkańca
      • Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów
      • Harmonogram wywozu
      • Opłaty
      • Gospodarka odpadami - obowiązki informacyjne
      • Segregacja odpadów
    • Odbiór i transport nieczystości ciekłych
    • Usuwanie azbestu
    • Pielęgnacja zieleni
    • Usuwanie drzew
    • Zwierzęta bezdomne
    • Paliwa i energia
    • Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
  • Rady 
    • Rada Miejska w Gogolinie 
      • Rada Miejska w Gogolinie w kadencji 2024 - 2029
      • Skład Rady Miejskiej kadencji 2018 - 2023
      • Składy osobowe stałych Komisji Rady Miejskiej w Gogolinie (2018-2023)
      • Transmisje Sesji Rady Miejskiej
      • Zawiadomienia o sesjach i komisjach
      • Protokoły z Sesji Rady Miejskiej
      • Zbiór Aktów Prawa Miejscowego
      • Uchwały Rady Miejskiej w Gogolinie 2018-2023
    • Gminna Rada Seniorów 
      • Informacje
      • Terminy dyżurów
      • Skład GRS
    • Młodzieżowa Rada Miejska w Gogolinie 
      • Ogłoszenia
      • Wybory
  • Jednostki 
    • Gminny Ośrodek Kultury
    • Gminna Biblioteka Publiczna
    • Zespół Rekreacyjno - Sportowy
    • Gminny Ośrodek Zdrowia
    • Ośrodek Pomocy Społecznej / Centrum Usług Społecznych
    • Dom Spokojnej Starości
    • Komunalne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
    • Posterunek Policji
    • Placówki oświatowe 
      • PP nr 1 w Gogolinie
      • PP nr 3 w Gogolinie
      • PSP nr 2 w Gogolinie
      • PSP nr 3 w Gogolinie
      • PSP w Kamieniu Śląskim
      • PSP w Malni
  • Sołtysi i rady sołeckie
  • Realizowane projekty 
    • Projekty unijne
    • Polski Ład
    • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
    • Rządowy Program Odbudowy Zabytków
    • Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej
    • Projekty międzynarodowe
    • Projekty krajowe
    • Współpraca
  • Kontakt

ZMIANY KADROWE

Z dniem 1 kwietnia 2021 roku dojdzie do szeregu zmian kadrowych w jednostkach Gminy Gogolin.

Nowym kierownikiem Ośrodka Pomocy Społecznej w Gogolinie zostanie pani DOROTA DOBIECKA.

Pani Dorota ukończyła studia licencjackie „Pedagogika specjalna” na Wyższej Szkole Pedagogiki w Warszawie oraz magisterskie „Terapia pedagogiczna z pedagogiką specjalną” na Uniwersytecie Opolskim, a także podyplomowe „Organizacja i Zarządzanie w Pomocy Społecznej” także na Uniwersytecie Opolskim. Przez 5 lat była instruktorem terapii zajęciowej w Domu Spokojnej Starości w Prószkowie, przez 2 lata opiekunką dziecięcą w Ośrodku Pomocy Społecznej w Krapkowicach. W latach 1998-1999 pracowała w Środowiskowym Domu Samopomocy w Krapkowicach. Pani Dorota w latach 1999-2015 pełniła stanowisko Kierownika Działu Usług w Ośrodku Pomocy Społecznej w Krapkowicach. Natomiast od 2015 do lutego br. stanowisko dyrektora DPS Anna w Krapkowicach.

Dorota Dobiecka.jpeg

Podczas osobistego spotkania w Urzędzie Miejskim w Gogolinie Burmistrz Gogolina Joachim Wojtala złożył na ręce poprzedniej Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej Izabeli Olczyk serdeczne podziękowania za wieloletnią współpracę i serce włożone w każdy czyn na rzecz potrzebujących mieszkańców Gminy Gogolin.

Szczególne podziękowania Burmistrz Gogolina wyraził za dotychczasową pracę w ramach Stowarzyszenia Pomocy Rodzinie Gminy Gogolin „Okaż serce innym”.

Izabela Olczyk.jpeg

Dyrektorem nowoutworzonej jednostki, jakim jest Centrum Usług Wspólnych w Gogolinie zostanie Pani ANIELA KOPEĆ.

Pani Aniela ukończyła studia na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Opolskiego w zakresie „rachunkowości i controllingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem”, a także studia na Wydziale Ekonomii Wyższej Szkole Zarządzania i Administracji – kierunek „Zarządzanie i marketing”. W latach 1997-2008 pełniła funkcję specjalisty ds. księgowości w Gminnym Zarządzie Oświaty w Gogolinie. W latach 2009-2012 była główną księgową w Publicznym Gimnazjum w Gogolinie, a w latach 2012-2019 w Zespole Szkół w Gogolinie. Przez pół roku pełniła także funkcję głównej księgowej w Gminnym Centrum Usług Wspólnych w Krapkowicach, kierując zespołem pracowników księgowości i płac. W kwietniu 2020 r. dołączyła do grona pracowników Urzędu Miejskiego w Gogolinie obejmując stanowisko głównego specjalisty a następnie Naczelnika Wydziału Oświaty.

Aniela Kopeć.jpeg

Nowym Naczelnikiem Wydziału Oświaty i Rekreacji Urzędu Miejskiego w Gogolinie zostanie Pani ANNA LECHOWICZ.

Pani Anna ukończyła studia licencjackie na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, a studia magisterskie – na Uniwersytecie Opolskim. Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe w zakresie pozyskiwania i zarządzania projektami unijnymi. Pani Anna obyła także roczny staż w szkole specjalnej w Krapkowicach. Od września 2006 r. pracownica Ośrodka Pomocy Społecznej w Gogolinie, od 2011 na stanowisku - główna księgowa OPS. Pani Naczelnik współpracować będzie z doświadczonym wieloletnim pracownikiem Urzędu Miejskiego zastępcą naczelnika Panią Teresą Brzezińską-Pawliszyn, odpowiedzialną za System Informacji Oświatowej, organizację szkół podstawowych i dofinasowanie kosztów kształcenia pracowników młodocianych.

Anna Lechowicz.jpeg

Powrót »

Dane kontaktowe i teleadresowe

Logo Gminy Gogolin

Adres:

Urząd Miejski w Gogolinie
ul. Krapkowicka 6
47-320 Gogolin

Kontakt:

tel.: +48774076800
fax.: +48774666247
email:

Godziny pracy :

poniedziałek: 7.30 - 16.30
wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 14.30
Mapa strony
Polityka prywatności
Deklaracja dostępności
Projekt i wykonanie: netkoncept.com

Strona używa plików cookies w celu poprawnego korzystania z serwisu.

Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.

Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.

Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z .

...

...

    ...