Urząd Miejski w Gogolinie

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

Unieważnienie naboru

na wolne stanowisko urzędnicze

 

INSPEKTOR w Urzędzie Miejskim w Gogolinie

w Wydziale Gospodarki Mieniem Gminnym, 

Zamówień Publicznych i Ochrony Środowiska

 

Burmistrz Gogolina unieważnia nabór na wolne stanowisko urzędnicze – inspektora w Wydziale Gospodarki Mieniem Gminnym, Zamówień Publicznych i Ochrony Środowiska, ogłoszony w dniu 21 marca 2017 r. w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Gogolinie, z przyczyn organizacyjnych.

Osoby,  które  złożyły  dokumenty  na  ww.  stanowisko  mogą  je odebrać  w siedzibie Urzędu Miejskiego w Gogolinie, ul. Krapkowicka 6, pok. 17, w terminie 1 miesiąca od unieważnienia naboru. Po upływie wskazanego terminu dokumenty będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.                                                         

 

Burmistrz  Gogolina

 Joachim Wojtala

 

 

BURMISTRZ  GOGOLINA

URZĄD MIEJSKI W GOGOLINIE

47-320 Gogolin, ul. Krapkowicka 6

 

OGŁASZA  NABÓR  NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE

 

INSPEKTOR

w Urzędzie Miejskim w Gogolinie

w Wydziale Gospodarki Mieniem Gminnym,

Zamówień Publicznych i Ochrony Środowiska

w wymiarze pełny etat

 

1. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe preferowane techniczne z zakresu ochrony środowiska lub pokrewne.
  2. spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2016 r., poz. 902.) dla stanowisk urzędniczych.
  3. minimalny staż pracy 3 lata.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
  2. znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
  3. znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
  4. znajomość ustawy prawo ochrony środowiska;
  5. znajomość ustawy o odpadach;
  6. znajomość ustawy o ochronie przyrody;
  7. znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;
  8. obsługa komputera – umiejętność obsługi powszechnie używanych systemów operacyjnych oraz poczty elektronicznej;
  9. dyspozycyjność.

3. Zakres najważniejszych wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. realizacja zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminie, w tym z gospodarką odpadami komunalnymi;
  2. sporządzanie okresowych sprawozdań i raportów w zakresie ochrony środowiska;
  3. prowadzenie postępowań w przedmiocie wydawania decyzji z zakresu ochrony środowiska oraz utrzymania czystości i porządku, w tym opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
  4. realizacja zadań związanych z ochroną przyrody oraz zielenią, w tym przygotowywanie decyzji w tym zakresie;
  5. zapewnienie przygotowania oraz realizacji planów i programów w zakresie ochrony środowiska, w tym gospodarki niskoemisyjnej;
  6. przygotowanie projektów uchwał w zakresie ochrony środowiska oraz utrzymania czystości i porządku w gminie;
  7. obsługa mieszkańców w sprawach dotyczących usług i programów prowadzonych przez gminę w zakresie ochrony środowiska oraz utrzymania czystości i porządku;
  8. zapewnienie warunków niezbędnych do realizacji przepisów ochrony środowiska na terenie gminy, w tym realizacja działań informacyjnych, edukacyjnych oraz kontrolnych;
  9. prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zwierzętami dzikimi wymagającymi opieki.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku;
  2. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na II piętrze budynku wyposażonym w windę, nie posiadającym sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych;
  3. praca pod presją czasu, wymaga dużej odporności na stres i umiejętności podejmowania decyzji;
  4. praca związana jest z wyjazdami.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w lutym 2017 r. jest wyższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy osoby starającej się o zatrudnienie;
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie (poświadczona przez kandydata za zgodne z oryginałem);
  4. życiorys – cv z opisem pracy zawodowej,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodne z oryginałem);
  6. oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych;
  7. oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji;
  9. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
  10. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodne z oryginałem), poświadczające znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli UE).

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją: „Nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Gospodarki Mieniem Gminnym, Zamówień Publicznych i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Gogolinie” w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Gogolinie w godzinach pracy urzędu w terminie do dnia 3 kwietnia 2017 r. w godzinach pracy Urzędu.

Osoba wybrana przed zatrudnieniem musi przedstawić  aktualne zaświadczenie o niekaralności. Osoba wybrana zostanie zatrudniona z dniem 1 maja 2017 r. Dokumenty aplikacyjne można przysyłać pocztą jednak o terminie decydować będzie data doręczenia dokumentów do adresata. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

 Burmistrz Gogolina

                                                                 Joachim Wojtala

                                                                          

Metryczka
  • wytworzono:
    21-03-2017
    przez: Arnold Joszko
  • opublikowano:
    21-03-2017 15:22
    przez: Arnold Joszko
  • zmodyfikowano:
    14-04-2017 12:19
    przez: Arnold Joszko
  • podmiot udostępniający:
    Urząd Miejski w Gogolinie
    odwiedzin: 1778
Dane jednostki:

Urząd Miejski w Gogolinie
47-320 Gogolin
ul. ul. Krapkowicka 6
NIP: 756-10-25-656 REGON: 000527948

Dane kontaktowe:

tel.: +48 77 40 76 800
fax: +48 77 46 66 247
e-mail: urzad@gogolin.pl
strona www: www.gogolin.pl

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×