Urząd Miejski w Gogolinie

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Ogłoszenie o wyniku naboru na stanowisko urzędnicze

INSPEKTOR

w Urzędzie Miejskim w Gogolinie

w Wydziale Spraw Administracyjnych, Zdrowia i Polityki Społecznej

W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisku urzędniczym inspektora w Wydziale Spraw Administracyjnych, Zdrowia i Polityki Społecznej Urzędu Miejskiego w Gogolinie zostanie zatrudniona:

Monika Buk    zam.  Kamień Śląski

Uzasadnienie:

Wybrana osoba spełnia wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, osiągnęła najlepszy wynik z przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej. Komisja uważa, że wiedza i doświadczenie zawodowe kandydatki pozwalają stwierdzić, że spełni oczekiwania pracodawcy na zajmowanym stanowisku.

Burmistrz  Gogolina

Joachim Wojtala

 

 

 

                                                           

BURMISTRZ  GOGOLINA

URZĄD MIEJSKI W GOGOLINIE

47-320 Gogolin, ul. Krapkowicka 6

 

OGŁASZA  NABÓR  NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE

INSPEKTOR

w Urzędzie Miejskim w Gogolinie

w Wydziale Spraw Administracyjnych, Zdrowia i Polityki Społecznej

w wymiarze pełny etat

  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie wyższe ekonomiczne, marketing i zarządzanie lub podobne;
    2. trzyletni staż pracy;
    3. spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz.1458 ze zm.) dla stanowisk urzędniczych.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. Znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
    2. Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;;
    3. Programy komputerowe;
    4. Znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
    5. Znajomość zasad uczestniczenia w programie „Odnowa Wsi na poziomie regionalnym i krajowym;
    6. dyspozycyjność.
  3. Zakres najważniejszych wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Obsługa sekretariatu burmistrza;
    2. Organizacja spotkań i narad Burmistrza oraz jego zastępcy;
    3. Obsługa poczty ePUAP;
    4. Zapewnienie możliwości posługiwania się językiem migowym w urzędzie osobie zgłaszającej taką potrzebę;
    5. Obsługa interesantów zgłaszających się do Burmistrza i zastępcy;
    6. Prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza;
    7. Prowadzenie spraw związanych ze stwierdzeniem własnoręczności podpisów i stwierdzania zgodności z oryginałem;
    8. Organizowanie Sesji Miejskiej Rady Seniorów i jej obsługa;
    9. Gospodarowanie salami posiedzeń oraz obsługa uczestników narad;
    10. Prowadzenie sekretariatu Polskiej Sieci Odnowy i Rozwoju Wsi;
    11. Organizowanie spotkań uczestników Polskiej Sieci Odnowy i Rozwoju Wsi.
  4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    1. stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz przemieszczaniem się  na terenie budynku;
    2. budynek urzędu nie jest przystosowany do poruszania się na wózku inwalidzkim;
    3. praca pod presją czasu, wymaga dużej odporności na stres i umiejętności podejmowania decyzji;
    4. Praca związana jest z wyjazdami.
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w październiku 2015 r. jest niższy niż 6%.
  6. Wymagane dokumenty:
    1. kwestionariusz osobowy osoby starającej się o zatrudnienie;
    2. list motywacyjny;
    3. kserokopia odpisu dyplomu;
    4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
    5. oświadczenie o korzystaniu  z pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych;
    6. oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji.

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją: „ Nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Spraw Administracyjnych, Zdrowia i Polityki Społecznej w Urzędzie Miejskim w Gogolinie” w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Gogolinie w godzinach pracy urzędu w terminie do dnia  20 listopada  2015 r. w godzinach pracy Urzędu.

Osoba wybrana przed zatrudnieniem musi przedstawić  aktualne zaświadczenie o niekaralności. Osoba wybrana zostanie zatrudniona z dniem 01 grudnia 2015 r. Dokumenty aplikacyjne można przysyłać pocztą jednak o terminie decydować będzie data doręczenia dokumentów do adresata. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Burmistrz Gogolina

                                                                    Joachim Wojtala

Metryczka
  • wytworzono:
    05-11-2015
    przez: Arnold Joszko
  • opublikowano:
    05-11-2015 10:21
    przez: Arnold Joszko
  • zmodyfikowano:
    30-11-2015 12:50
    przez: Arnold Joszko
  • podmiot udostępniający:
    Urząd Miejski w Gogolinie
    odwiedzin: 3428
Dane jednostki:

Urząd Miejski w Gogolinie
47-320 Gogolin
ul. ul. Krapkowicka 6
NIP: 756-10-25-656 REGON: 000527948

Dane kontaktowe:

tel.: +48 77 40 76 800
fax: +48 77 46 66 247
e-mail: urzad@gogolin.pl
strona www: www.gogolin.pl

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×