Informacja o funkcjonowaniu urzędu w związku z pandemią koronawirusa

Koronawirus nie odpuszcza, sytuacja robi się coraz bardziej poważna, dlatego na mocy zarządzenia Burmistrza Gogolina z dnia 14 października, zwracamy się z ogromną prośbą o ograniczenie osobistych wizyt w Urzędzie Miejskim w Gogolinie.

Zapewniamy, że wiele spraw można w pierwszej kolejności załatwić telefonicznie lub mailowo – nasi pracownicy są do Waszej dyspozycji i dołożą wszelkich starań, by obsługa Klienta przebiegała w sposób szybki, bezproblemowy, a przede wszystkim bezpieczny.

W trosce o bezpieczeństwo naszych mieszkańców, na parterze budynku skumulowaliśmy wszystkie usługi – czynne są kasa, biuro podawcze oraz Urząd Stanu Cywilnego; przygotowaliśmy także specjalne stanowiska do obsługi Klienta; prosimy zatem o niewchodzenie na pozostałe piętra urzędu.

Zanim przyjdziesz załatwić sprawę – zadzwoń i dowiedz się, czy musisz stawić się osobiście lub umów się na spotkanie z pracownikiem w dogodnym dla obu stron terminie!

☎️ biuro podawcze – 77 40 76 812

☎️ wnioski i skargi mieszkańców – 77 40 76 814

☎️ rejestracja urodzeń i zgonów – 77 40 76 804

☎️ meldunki – 77 40 76 826 / 828

☎️ działalność gospodarcza – 77 40 76 843 / 824

☎️ karta dużej rodziny – 77 40 76 857

☎️ planowanie przestrzenne – 77 40 76 829 / 835

☎️ drogi, zajęcie pasa – 77 40 76 832

☎️ oświetlenie uliczne – 77 40 76 830

☎️ podatki – 77 40 76 819 / 849

☎️ gospodarka odpadami - 77 40 76 850 / 851

☎️ dotacje do wymiany pieców – 77 40 76 831

☎️ gminne centrum reagowania – 77 40 76 823 / 802

Składanie pism możliwe jest poprzez:

- skrzynkę podawczą ustawioną na rogu budynku urzędu (przy drzwiach wejściowych prowadzących na poziom -1);

- za pośrednictwem poczty tradycyjnej;

- drogą elektroniczną (urzad@gogolin.pl; sekretariat@gogolin.pl);

 - przy wykorzystaniu platformy ePUAP;

- w biurze podawczym.

Apelujemy również o zasłanianie ust i nosa, dezynfekcję rąk przed wejściem do budynku, a także pojedyncze wchodzenie do pomieszczeń związanych z obsługą Klienta.