Urząd Miejski w Gogolinie

Biuletyn Informacji Publicznej

ogłoszenie przetargu nieograniczonego na budowę ulicy Górnej w Gogolinie

Gogolin: Budowa ulicy Górnej w Gogolinie
Numer ogłoszenia: 153802 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gogolin , ul. Krapkowicka 6, 47-320 Gogolin, woj. opolskie, tel. 77 4076800, faks 77 4666247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gogolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Górnej w Gogolinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulicy Górnej w Gogolinie tj. Długość odcinka drogi 714 m Warstwa wiążąca z asfaltobetonu, powierzchnia 3970 m2 Warstwa ścieralna z asfaltobetonu gr 5 cm, powierzchnia 3970 m2 Chodnik z kostki betonowej typu polbruk na podbudowie tłuczniowej, powierzchnia 982 m2 Wjazdy do posesji z kostki betonowej typu polbruk na podbudowie tłuczniowej, powierzchnia 1290 m2 Kanalizacja deszczowa fi 300 dł. 207 m, fi 160 dł. 64 m, fi 400 dł. 10 m.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 20 000 złotych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu , - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym , - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy: Gmina Gogolin, 47-320 Gogolin ul. Krapkowicka 6, Bank Spółdzielczy w Gogolinie nr rachunku 81 8883 0005 2001 0000 2381 0001. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miejskiego w Gogolinie - pokój nr 5 ( parter budynku Urzędu ) ul. Krapkowicka 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium przelewem, pieniądze winny znaleźć się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy lub remontu nawierzchni bitumicznej o powierzchni nie mniejszej niż 3700 m² i co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy lub remontu nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 2000 m²
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 złotych lub polega na zasobach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany druk formularza oferty na załączniku nr 1 do SIWZ 2. Kosztorys ofertowy szczegółowy lub uproszczony

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) niesprzyjających warunków atmosferycznych lub fizycznych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy; 2) działania siły wyższej; 3)zmiana podmiotu , o którym mowa w art. 26 ust. 2b PZP , na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu , że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w niniejszym postępowaniu 4) ustawowej zmiany podatku VAT 5) w zakresie terminu realizacji umowy , w przypadku wystąpienia: a)przedłużenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy , czasu wydania decyzji administracyjnych przez właściwe organy lub inne podmioty , w stosunku do terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje w istotny sposób realizację robót b)konieczności usunięcia błędów , wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót c)konieczności przerwania robót , ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacją techniczną d)konieczności usuwania kolizji, usterek, awarii, napraw uzbrojenia podziemnego, nadziemnego bądź urządzeń przez ich użytkowników, co może uniemożliwić terminowa realizację zadania e)wstrzymania robót , z przyczyn niezależnych od Wykonawcy , przez uprawniony organ f)wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy , a mającej wpływ na realizację robót. 6) w zakresie zmian osobowych- zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami , o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach i aktach doń wykonawczych 7) w przypadku przekształcenia firmy lub wynikające z następstwa prawnego , zgodnie z obowiązującymi przepisami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gogolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gogolinie, 47-320 Gogolin ul. Krapkowicka 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gogolinie, 47-320 Gogolin ul. Krapkowicka 6 w pokoju nr 14 - sekretariat I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Podpisał:

Zastępca Burmistrza

Krzysztof Długosz

DOCXpytania z dnia 25.04.2013r. i odpowiedzi do przetargu na budowę ulicy Górnej w Gogolinie.docx

PDFprzemiar robót telekomunikacyjnych wraz z podstawą norm wyceny.pdf

DOCXpytania z dnia 26.04.2013r. i odpowiedzi do przetargu na budowę ulicy Górnej w Gogolinie.docx

 

DOCformularz oferty - budowa ulicy Górnej w Gogolinie.doc

 

DOCSIWZ - budowa ulicy Górnej w Gogolinie.doc

 

DOCwzór - karta gwarancyjna -ulica Górna.doc

 

DOCwzór umowy- budowa ulicy Górnej w Gogolinie.doc

 

DOCzałącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - budowa ulicy Górnej w Gogolinie.doc

 

DOCzałącznik nr 2a - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postepowania - budowa ulicy Górnej w Gogolinie.doc

 

DOCzałącznik nr 4 - wykaz robót budowlanych - budowa ulicy Górnej w Gogolinie.doc

 

PDFopis techniczny branża elektryczna.pdf

 

PDFOPIS TECHNICZNY DROGA.pdf

 

PDFOpis techniczny oznakowanie docelowe.pdf

 

PDFopis techniczny telekom.pdf

 

PDFopis techniczny włączenie.pdf

 

PDFoznakowanie docelowe 1.pdf

 

PDFoznakowanie docelowe 2.pdf

 

PDFprofil.pdf

 

PDFprzedmiar robót branża elektryczna.pdf

 

PDFprzedmiar robót droga.pdf

 

PDFprzedmiar robót telekom.pdf

 

PDFprzedmiar robót włączenie.pdf

 

PDFprzekrój 1-1 włączenie.pdf

 

PDFprzekrój 1-1.pdf

 

PDFprzekrój 2-2 włączenie.pdf

 

PDFprzekrój 2-2.pdf

 

PDFprzekrój A-A.pdf

 

PDFprzekrój B-B.pdf

 

PDFprzekrój C-C.pdf

 

PDFschemat przebudowy telekom.pdf

 

PDFSpecyfikacje techniczne telekom.pdf

 

PDFspecyfikacje, drogi, drogownictwo, ost

 

PDFspecyfikacje, drogi, drogownictwo, ost

 

PDFspecyfikacje, drogi, drogownictwo, ost

 

PDFspecyfikacje, drogi, drogownictwo, ost

 

PDFspecyfikacje, drogi, drogownictwo, ost

 

PDFspecyfikacje, drogi, drogownictwo, ost

 

PDFspecyfikacje, drogi, drogownictwo, ost

 

PDFspecyfikacje, drogi, drogownictwo, ost

 

PDFspecyfikacje, drogi, drogownictwo

 

PDFspecyfikacje, drogi, drogownictwo

 

PDFspecyfikacje, drogi, drogownictwo

 

PDFspecyfikacje, drogi, drogownictwo

 

PDFspecyfikacje, drogi, drogownictwo, ost

 

PDFSST D.04.07.01-Podbudowa z betonu asfaltowego.pdf

 

PDFspecyfikacje, drogi, drogownictwo

 

PDFspecyfikacje, drogi, drogownictwo, ost

 

PDFdrogi, nawierzchnie, specyfikacje, ost

 

PDFdrogi, nawierzchnie, specyfikacje, ost

 

PDFspecyfikacje, drogi, drogownictwo, ost

 

PDFspecyfikacje, drogi, drogownictwo, ost

 

PDFspecyfikacje, drogi, drogownictwo, ost

 

PDFSST D.07.02.01 Oznakowanie pionowe.pdf

 

PDFspecyfikacje, drogi, drogownictwo, ost

 

PDFSST D.08.04.01 Wjazdy i wyjazdy z bram.pdf

 

PDFspecyfikacje, drogi, drogownictwo, ost

 

PDFspecyfikacje, drogi, drogownictwo, ost

 

PDFSST D-M-00.00.00-Wymagania ogólne.pdf

 

PDFSSTokładka.pdf

 

PDFstudnia deszczowa.pdf

 

PDFstudnia rewizyjna.pdf

 

PDFszczegół 1 włączenie.pdf

 

PDFszczegół 1.pdf

 

PDFszczegół 2 włączenie.pdf

 

PDFszczegół 2.pdf

 

PDFszczegół 3 włączenie.pdf

 

PDFszczegół 3.pdf

 

PDFszczegół 4.pdf

 

PDFuzgodnienia TP.pdf

 

PDFwidok ogólny włączenie.pdf

 

PDFwidok ogólny zjazdu do posesji przez chodnik.pdf

 

PDFwidok ogólny zjazdu do posesji.pdf

 

PDFwyniesienie typu Plateau.pdf

 

PDFZagospodarowanie telekom.pdf

 

PDFZagospodarowanie terenu droga.pdf

 

PDFzagospodarowanie terenu włączenie.pdf

 

Metryczka
  • wytworzono:
    18-04-2013
    przez: Ryszard Jagodziński
  • opublikowano:
    18-04-2013 12:27
    przez: Ryszard Jagodziński
  • zmodyfikowano:
    29-04-2013 10:29
    przez: Ryszard Jagodziński
  • podmiot udostępniający:
    Urząd Miejski w Gogolinie
    odwiedzin: 2460
Dane jednostki:

Urząd Miejski w Gogolinie
47-320 Gogolin
ul. ul. Krapkowicka 6
NIP: 756-10-25-656 REGON: 000527948

Dane kontaktowe:

tel.: +48 77 40 76 800
fax: +48 77 46 66 247
e-mail: urzad@gogolin.pl
strona www: www.gogolin.pl

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×