Urząd Miejski w Gogolinie

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie na wolne stanowisko urzędnicze

 

 INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO URZĘDNICZE

INSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA

W URZĘDZIE MIEJSKIM W GOGOLINIE

 

Informuje się, że w wyniku przeprowadzonego naboru na stanowisko inspektora ds. ochrony środowiska została wybrana Małgorzata Bahryj zam. Tarnów Opolski. Ponieważ pani Małgorzacie Bahryj nie odpowiadały warunki zatrudnienia i zrezygnowała z podjęcia pracy na stanowisku inspektora ds. ochrony środowiska zostanie zatrudniony Waldemar Lis zam. Gogolin.

Uzasadnienie:

Komisja ds. naboru uważa, że kandydat przedstawiony do zatrudnienia posiada odpowiednie wykształcenie, wiedzę merytoryczną i doświadczenie i spełni oczekiwania pracodawcy na zajmowanym stanowisku.

                                                      

                               Joachim Wojtala

                             Burmistrz Gogolina   

 

 

BURMISTRZ  GOGOLINA

URZĄD MIEJSKI W GOGOLINIE

47-320 Gogolin, ul. Krapkowicka 6

 

OGŁASZA  NABÓR  NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Inspektor ds. ochrony środowiska

w Urzędzie Miejskim w Gogolinie

w Wydziale Gospodarki Mieniem Gminnym, zamówieniami Publicznymi i Ochrony Środowiska

w wymiarze pełny etat

  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie wyższe o kierunku ochrona środowiska lub pokrewnym;
    2. spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz.1458 ze zm.) dla stanowisk urzędniczych;
    3. bardzo dobra znajomość przepisów ustaw: Prawo ochrony środowiska, o odpadach, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko oraz rozporządzeń do tych ustaw i ustawy o finansach publicznych;
    4. minimalny staż pracy   3 lata.
  1. Wymagania dodatkowe:
    1. znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
    2. znajomość ustaw dot. funkcjonowania samorządu gminnego;
    3. doświadczenie w pracy w zakresie ochrony środowiska;
    4. obsługa komputera-znajomość obsługi powszechnie używanych systemów operacyjnych, obsługa poczty elektronicznej, umiejętność pracy w środowisku sieciowym;
    5. dyspozycyjność.
  1. Zakres najważniejszych wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Budowa i wdrażanie systemu gospodarki odpadami w gminie;
    2. przygotowywanie okresowych analiz, ocen i sprawozdań z zakresu ochrony środowiska;
    3. wdrożenie ustawy z dnia 1 lipca 2011 o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.nr 152, poz.897 z późn. zm.);
    4. przygotowywanie decyzji administracyjnych z zakresu ochrony środowiska;
    5. przygotowanie projektów uchwał dot. ochrony środowiska;
    6. nadzór nad prawidłowym rozdysponowaniem środków finansowych związanych z ochroną środowiska.
  2. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    1. stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz przemieszczaniem się w terenie;
    2. budynek urzędu nie jest przystosowany do poruszania się na wózku inwalidzkim;
    3. praca pod presją czasu, wymaga dużej odporności na stres i umiejętności podejmowania decyzji.
  3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w lipcu 2012 r.  jest niższy niż 6 %.
  4. Wymagane dokumenty:
    1. kwestionariusz osobowy osoby starającej się o zatrudnienie;
    2. list motywacyjny;
    3. kserokopia odpisu dyplomu;
    4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
    5. oświadczenie o korzystaniu  z pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych;
    6. oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji.

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją: „ Nabór na stanowisko inspektora d/ s ochrony środowiska w Urzędzie Miejskim w Gogolinie” w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Gogolinie w godzinach pracy urzędu w terminie do dnia  31 sierpnia 2012 r.

Osoba wybrana przed zatrudnieniem musi przedstawić  aktualne zaświadczenie o niekaralności.

Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Burmistrz Gogolina

Joachim Wojtala

Metryczka
  • wytworzono:
    20-08-2012
    przez: Krzysztof Reinert
  • opublikowano:
    20-08-2012 15:07
    przez: Krzysztof Reinert
  • zmodyfikowano:
    11-09-2012 12:24
    przez: Tomasz Gajowy
  • podmiot udostępniający:
    Urząd Miejski w Gogolinie
    odwiedzin: 5024
Dane jednostki:

Urząd Miejski w Gogolinie
47-320 Gogolin
ul. ul. Krapkowicka 6
NIP: 756-10-25-656 REGON: 000527948

Dane kontaktowe:

tel.: +48 77 40 76 800
fax: +48 77 46 66 247
e-mail: urzad@gogolin.pl
strona www: www.gogolin.pl

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×